Olen ollut aina tosi huono ostamaan lankoja netistä. Ihan vaan siksi, että haluan aina ensin päästä hiplailemaan lankoja (ja mun Visan limitti on aina täynnä). Ja nimenomaan kerällä. Ei auta, jos tutulla on neule jostain langasta, kerä on saatava käsiin. Ensin silitän sitä hyllyssä, sitten kokeilen miltä lanka tuntuu sormien välissä. Sen jälkeen otan kerän käteeni ja silittelen sitä lisää (tässä vaiheessa nukkaantuvat langat on jo paljastuneet), jos se tuntuu kivalle niin se lähtee todennäköisesti meille. Parhaita ovat erilaiset pörrölangat, koska ne näyttää eläimiltä! Joo, mun mielikuvituksella ainakin (pelkään, että jonain yönä ne hyökkää mun kimppuun tuolta kaapista..).

Tätä kävin silittelemässä Anttilassa viime viikolla.

2008852.jpg
Novita Stone luxus - lanka. Täyttä villaa. Aivan ihanaa. Ja värikin on ihan mua. Testausmielessä siitä syntyi pipa:

2008854.jpg

Ihan peruspipa muutamalla palmikolla.
Ohje: oma
Lanka: Novita Stone luxus
Puikot: 4,5mm pyöröt
Kulutus: 78g

Olen kyllä tosi tyytyväinen. Nää oli mun elämäni ekat palmikot ilman ohjetta. Niistä tuli ihan siistit. Olen totaalisen ihastunut tähän lankaan. Hintaa on vaan aika reilusti... Ylläri, mie ja mun kallis makuni... PLÄÄH! Ei oo köyhällä helppoa...