Aika pitkään olen taas onnistunut lusmuilemaan ilman päivitystä. Lomat alkaa olla lopuillaan, eilen kotiuduin Järkäleeltä, ja nyt viimeistellään remonttia. Tämä viikko menee vielä kotinurkissa, ja maanantaina alkaa täysi painoisesti uudet työt. vanhojen lisäksi siis.

Jatkossa olen osa-aika yrittäjä ja osa-aika työntekijä. =) Tästä ei voi tulla muuta kuin sotku, mutta olen kyllä tosi innoissani. Odotan jo syksyä, koska kesää ei ilmeisesti tullut tänä vuonna ollenkaan. Leirilläkin sai olla koko ajan pitkät housut ja paita päällä, ettei palellu. Ainoa ero talvileiriin oli lumen puuttuminen.

Reilu viikko metsässä opetti taas arvostamaan elämän pikku mukavuuksia, kuten sähköllä toimivaa kahvinkeitintä, vesivessaa ja suihkua, josta ei lopu lämmin vesi. Kuvia mulla ei ole vielä, kun digikamera oli kotona remontissa, ja kuvasin vanhalla (siis tavallisella filmi-) kameralla. Hassua, että leiri kesti "vain" viikon, ja tuntuu, että olin pois kotoa ainakin puoli vuotta. Aika paljon ehtii tapahtua, jos päiviä venyttää 18:sta tuntisiksi. Pitäisiköhän kokeilla myös kotona? Aamulla kuudelta ylös, ja illalla (yöllä) yhden jälkeen nukkumaan.... Tosin aamuja voi venyttää, koska yhden ihmisen puuron keitto ei vie yhtä kauan aikaa kuin 120:n hengen puuron keittäminen. =)

Parasta leirissä oli ehdottomasti se, että sain taas kipinän partioon. Pari vuotta olen vaan lusmuillut, ja tehnyt kaiken sen takia, että jonkun täytyy. Nyt on taas ihan uutta virtaa tehdä juttuja. Ja tietty uusia kavereita, joiden kanssa syntyy hyviä ideoita. Tämänkin takia odotan syksyä, että pääsee taas suunnittelemaan ja toimimaan (eli kasaamaan itselleen ylimääräistä stressiä).

Nyt jatkan tän katastrofin setvimistä täällä kotosalla, mutta yritän palata asiaan heti, kun saan kuvia leiriltä.