*ttu, prkl ja pari muuta voimasanaa....

oon täällä pari viikkoa hikoillut tuskan hikeä Vihervaaran kanssa. Tuskan hiki tulee siis selkäjumista, mutta kuitenkin. Jatkuva neulominen ei oikein paranna sitä. Vihervaaraa on ollut kiva tehdä, ja valmista tulee nopeasti. Siis olen tehnyt 3 hihaa, 2 vartalo-osaa, 2 hartiat ja nyt teen ekaa huppua. (listaa lukiessa tuntuu, että valmista tulee kovin vähän...). Huppu on 8 kerrosta vaille valmis, ja mulla on lanka loppu. Slut. Finito. Täysin. PRKL! Ja tätä kyseistä talviväriä ei enää tunnu saavan mistään.

Joten langan metsästyksen ajan Vihervaara on pannassa. Haluan vielä huomauttaa, että ei, en ollut niin tyhmä, että varasin vain ohjeen määrän lankaa, mutta jostain syystä 100g ylimääräistä ei tällä kertaa mulle riittänyt. Yleensä mulle jää ohjemääristä yli, mut ei nyt.

Meen murjottamaan, ja ompelemaan siskolle verhoja....