Olen oikein ylpeä minusta. Yx kaveri yritti houkutella mua mukaan sellaiseen verkostomarkkinointi juttuun. Menin esittelyyn, tai mikä lie rekrytointitilaisuus (koska en kehdannut sanoa ei) ja jouduin liriin. Mua on pommitettu viikon ajan oikein urakalla, että koska lähden mukaan.

Tänään tapasin sen tyypin, jonka elämän tehtävä oli saada mut innostumaan mukaan. Olihan se mukava, sitkeä ja kaikkeeta. Ennen muuta se oli mies, vaikka ekalla kerralla piti tavata joku nainen. Mielenkiintoinen stradegia.. No, joka tapauksessa, puoli tuntia se istu tänään meijän keittiössä puhumassa mua ympäri. Ja mie sanoin EI!!! Ja riittävän monta kertaa, että meni perille. Hyvä minä!!!

Ajatuksena "helppo raha" millä koko ajatusta mulle kaupattiin, on jo niin petollinen, että terve järki voitti (kerrankin). Sitä paitsi, en mie tartte helppoa rahaa, koska oon painanu taas puoli kuukautta töitä niska limassa, ja loppu kuu on samanlainen. Tilipussi on lihava myös tässä kuussa. Unohdan kyllä, että ennakkoveron maksu on tässä kuussa.. Pahus!

Kaikesta huolimatta näyttää siltä, että mulla on oikeesti varaa pitää kesälomaa! Siis pidän lomaa joka tapauksessa, mutta nyt näyttää kovasti sille, että mulla on varaa tehdä jotain kivaa lomalla!

Ollaan kyllä surffailtu kovasti eri kansallispuistojen ja retkeilyalueiden sivuilla. Meinattiin lähteä melomaan ainakin 3-4 päiväksi. Ensimmäinen vaihtoehto on tällä hetkellä Linnansaaren kansallispuisto. Valintaan on vaikuttanut hyvä sijainti sen mukaan mistä saadaan kanootit (appiukolta), ja se etten ole tuolla vielä koskaan käynyt. Oulun alapuolella ei enää montaa kansallispuistoa, jossa en ole käynyt. No, kai sekin on jonkunlainen saavatus. Ainakin itse arvostan sitä.

Ei oo nyt kuvia, eikä neuleita. Yx tekele odottaa tuolla nurkassa venytystä ja kokoomista. Mie oon jo seuraavan projektin kimpussa, joten se taas kaiketi lojuu puoli vuotta...