Viikonloppu sujui mukavissa merkeissä. Juhlittiin Yrjönpäivää etuajassa, eli eilen. Samalla vietettiin partiolaisten kirkkopyhää. Ulkoilmatapahtumat on kyllä mun mieleeni, mutta vois olla paremmin valittu tuo sää... Jollain ei ollut suhteet "yläkertaan" kunnossa. Pääasia, että oli kivaa. Osallistujien määräkin yllätti iloisesti.

Kaikesta järjestetystä ohjelmasta huolimatta ehdin nukkumaan! Aika luksusta. Joskus maailman aikaan ajattelin, että olen tullut vanhaksi jos tarviin yli viisi tuntia unta yössä. Nyt tuntuu, että olen tullut normaaliksi, kun on  pakko nukkua ainakin kuusi ja puoli tuntia joka yö, tai sitä on ihan kuuppa sekaisin. Toissa yön pitemmät unet kostautuivat tänään, kun olin jo puoli viiden aikaan hereillä. Kiva.

Kerkesin lauantaina käväistä serkkulikan luona. Ei olla nähty joulun jälkeen, ja oli mukavaa nähdä sukulaismuksuakin. Poitsu on jo yli vuoden, ja valitettavasti meidän tapaamiset voidaan kaiketi laskea yhden käden sormilla... Tämä taas on johtanut siihen, että poitsu oli mun läsnäolosta niin kauhistunut, ettei uskaltanut edes syödä. Mistäköhän ne kauhujutut sukulaistädeistä oikein syntyy????

Sukulaiskauhua on muuten odotettavissa lisää, kun appiukon äidin synttärit on ensi lauantaina! Voi äh. Nyt ei ainakaan jaksa taas yhtään kiinnostaa. Varsinkin kun työjutut painaa taas päälle. Siis ei sillä, että olisin ylityöllistetty, vaan päinvastoin. Tänäänkin oli tunti töitä. Ei hyvä. Jostain pitäisi hankkia joku varahomma niitä päiviä varten kun tuloja ei oo. Tosin sellasta ei oo olemassa. Ja siis rahallisesti, yx päivä ei oo mitään, mutta tää on taas näitä juttuja mun korvien välissä (seuraavassa lauseessa voisin valittaa, kun toukokuussa on vaan 2 vapaapäivää...).

Katiijalta bongasin tämän:

Koska luet tätä, se tarkoittaa että sinun täytyy kommentoida. (myös tuttujen!)

Kommentoi ihan mitä haluat, kunhan teet sen.

Laita tämä teksti omaan blogiisi ja nappaa kaikki blogiasi lukevat!

Lähden tästä vielä metsästämään lankaa (aion löytää lampaan ja keriä sen!) mun seuraavaan projektiin. Katsotaan miten käy. Tuossa sohvan nurkassa odottais yx, joka pitäisi koota. Mutta ehtiihän sen sitten...